راه سعادت .مشکات ولایت.
عقل فطرت . تجلی اعظم
درباره وبلاگ


به وبلاگ مــــــــــــــــــــــــــــشکات ولایت خوش آمدید.کلمه به کلمه. در هزار یک کلمه همراه بامشکات ولایت.عقل فطرت . راه سعادت.دین زندگی.درمحضر علامه ذالفنون حسن حسن زاده آملی.وحضرت استاد صمدی.سیر سلوک. عرفانی فلسفی.Kalame be kalame dar hezaro yek kalame ba meshkateh velayat Aghlo fetrat. Babe velayat. noor hekmat. seiro soolook dar mahzar allame Hassan zade amoli
نويسندگان
جمعه 20 خرداد 1390برچسب:شهدا , :: 21:30 :: نويسنده : مشکات ولایت

 بسم الله الرحمن الرحیم

مشکات ولایت .مبادا شهدا را فراموش کنید  ! 

خدمتی که این شهدا به ما کردند, با شناخت شخصیت خبیث صدام معلوم می شود. با آن ظلمی که صدام می خواست بر ما حاکم کند, امروز سرنوشت ما چه می شد؟!

زندان های مخوف صدام را باید در کتاب های تاریخ آیندگان بخوانیم, اگر چه بعضی از آن ظلم ها معلوم شد. مثلا در زندان های حزب بعث, دستگاه هایی وحود داشت که افراد زندانی را در آن ها می ریختند و به صورت گوشت چرخ کرده بیرون می ریخت.
گر می خواهید بدانید که این شهدای عزیز ما چه خدمتی به کشور , عفت , دین , حیات انسانی و حیات اسلامی کردند, باید لطف بفرمائید به کتاب هایی که راجع به شخصیت صدام نوشته شده رجوع بفرمائید. ببینید در بین ظالمان طول تاریخ صدام از چه جایگاهی برخوردار بوده است! او کسی بود که به یزید بن معاویه معترض بود!

می گفت : " به نظر من یزید اشتباه بزرگی را در سرکوبی قیام حسین بن علی مرتکب شد" گفتند چطور؟ گفت :"وقتی یزید , حسین را کشت, خانواده ی او را اسیر کرد. باید در کنار علی اصغر بچه ها و زن ها, مخصوصا زینب را هم می کشت تا در کوفه و شام رسوا نمی شد." !!

در خفقانی که 25 سال بر عراق حاکم کرد یک و نیم میلیون نفر از مردم عراق را در زندان ها قتل عام کرد, بعضی را اعدام و بعضی را سر بریدند, خیلی از چشم ها را از کاسه در آورد و روده ها را از شکم ها بیرون ریخت.

این یک و نیم میلیون کشته غیر از آن نیروهای عراقی ای هستند که در برابر جنگ ما کشته شدند. علاوه بر جنگ با ایران که چند صد هزار نفر از عزیزان ما را به شهادت رساند به کویت حمله کرد و بسیاری از مردم کویت را به خاک و خون کشید . بسیاری از هم طرازان خود را که در جنگ ایران و عراق جنایت ها و بزرگترین قتل عام ها را انجام داده بودند, مانند ماهر عبدالرشید , عدنان خیر الله دامادش حسین کامل و حتی پسرش را که خدمت های فراوانی به او و به حکومتش کرده بودند از دم تیغ مرگ گذراند , فقط خودش را می خواست و کسانی که به یقین رسید بود با اویند.

این موجود خبیث در سال 1359 به ما حمله کرد تا خوزستان را از ما جدا کند و بعد در نظر داشت با طرح ها و برنامه هایش حکومت را سرنگون کند. اگر موفق می شد , معلوم نبود بر ما و خانواده های ما, زن ها و مادران و دختران ما چه پیش می آمد. مگر جنایت های بعثی ها را نسبت به زنان مسلمان و عفیفه در بعضی از شهر های مرزی کشور یادمان می رود ؟!

کشته شدن یک نیروی رزمنده در مقابل دشمن, آن هم در جهاد فی سبیل الله یک افتخار است, اما تحمل بعضی از جنایت ها کار آسانی نیست.
دیدیم وقتی بوسنی و هرزگوین را گرفتند, به بیش از ده هزار زن مسلمان - نعوذ بالله - تجاوز کردندو چه تجاوز هایی که در چندین شهر مرزی نسبت به دختران و زنان و ناموس ما انجام دادند! اگر این صدام چنایت کار می آمد و بر ما مسلط می شود, چه بر سر این کشور می آمد؟ ما امروز چه جایگاهی داشتیم ؟ امروز می خواستیم چه کنیم ؟!

جوانان عزیز دانشجویان گرانقدر! درس خوانده ها و تحصیل کرده های اجتماع , کسانی که به مدارج علمی و عملی نائل شده اید! مراقب باشید خدمات این شهیدان آزادگانن جانبازان قطع نخاعی ها و شیمیایی ها را از یاد نبرید! کسانی هستند که بیش از 20 سال در بستر بیماری افتاده اند, کسانی هستند که از بس یک جا خوابیده اند بدنشان پوسیده است. چقدر قطع نخاعی ها داریم که از گردن به پایین خود را نمین توانند تکان دهند, سالهاست همسران و مادران و خواهران آنها با چه مظلومیتی در آن خانه های , بدن های آن عزیزان را حرکت می دهند. بعضی ها چنان زخم های عمیقی خورده اند که قابل معالجه نیستند و باید سال ها تحمل کنند تا از این جهان رخت بربندند. حواسمان جمع باشد! این ها یادمان نرود !

رصد دلتنگی...حضرت استاد صمدی .

توسط سالک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه سعادت و آدرس meshkat-velayat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 63484
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1